De gemiddelde bezoekerswaardering is met een 8.2 (op een schaal tot 10) hoog. Ook de media zijn enthousiast. Enkele quotes:
“Inmiddels is het openluchtfilmfestival Pluk de Nacht een begrip”
NRC NEXT (6 augustus 2014)
“De coolste films zien en intussen die typische vrijplaats-festivalgezelligheid meepakken”
Marie Claire (31 augustus 2014)
“Om de gezelligheid én de goede films”
Het Parool (7 augustus 2014)
“De bekendste buitenbioscoop van Nederlandse bodem mét succes”
Vogue (2013)
“The most laid-back film festival you’ll find anywhere”
The New York Times ( 3 augustus 2010)
“Het grootste openlucht filmfestival van Nederland”
NRC Handelsblad (7 augustus 2009)
Pluk de Nacht 2015 vindt plaats van 5 t/m 15 augustus in Amsterdam, 20 t/m 22 augustus in Arnhem en 26 t/m 29 augustus in Utrecht.
SPONSOR OPTIES 2015
Pluk de Nacht wordt al sinds haar oprichting mede mogelijk gemaakt door betrokken sponsoren. Natuurlijk moet er bij
sponsoring sprake zijn van waarde en wederprestaties. Wij bieden sponsors opties t.a.v.:
- Versterking van corporate identity (associaties: kwaliteit, relaxed, eigenzinnig, jeugdig volwassen, cultureel verantwoord, geëngageerd)
- Vergroting van naamsbekendheid via verschillende vormen van exposure
- Verhoging van sympathie voor uw bedrijf en uitstraling van “community supportive”
- Relatiemarketing, richting bijvoorbeeld klanten of werknemers
Klik hier voor het aanvragen van een overzicht van de sponsormogelijkheden. Uiteraard zijn er in overleg ook andere constructies mogelijk. Neem voor meer informatie contact op met:
Julia Emmering
julia[at]plukdenacht.nl
06 53 49 20 33
Jurriaan Esmeijer
jurriaan[at]plukdenacht.nl
06 20 45 00 15